3T cihazı daha verimli kullanabilmek adına aşağıdaki yeni kurallar yürürlüğe girmiştir:
1. Geleceğe yönelik rezervasyon proje başına olmak üzere 8 saat ile sınırlandırılmıştır. Rezervasyonlarınız kullanıldıkça bu sınır altında kalmak üzere yeni rezervasyon yapılabilir. Bu kuralla ilgili varsa özel durumlarınızı bize bildirebilirsiniz.
2. Tüm kullanıcıların rezervasyon yaparken Google Takvimde description kısmına şu bilgileri girmeleri gerekmektedir: İncelemeyi yapanın adı, projenin adı ve numarası, yürütücü öğretim üyesinin adı, etik onay numarası (gerekli ise). Dış destekli bir projeniz yoksa proje adı ve numarası kısmını ‘Pilot çalışma’ şeklinde doldurabilirsiniz.
Henüz yapmadıysanız, projenizle ilgili bilgileri (örneğin TÜBİTAK proje sözleşmesi kapak sayfası) ve etik onay belgenizi bize gönderiniz.
( nurbanu.alparslan@umram.bilkent.edu.tr , musa.aslandogdu@umram.bilkent.edu.tr).
Açıklama Örneği: ,
Examiner: Ad_Soyad
Name & number of the Project: “XXXXXXX”. TUBITAK-1001 111X111
Principle Investigator: Ad_Soyad
Ethics Approval: Bilkent Ethics Committee, Number: xxxx_xx_xx_xx
1. Haftaiçi 09:00 – 17:30 saatleri arasında 2 iş günü ve daha öncesinden takvimde 3 saatten fazla yer ayırmaya merkezimiz tarafından izin verilmemektedir. Özel durumlar için önceden yetkili personel ile iletişime geçebilirsiniz.
2. Takvimde ayrılan çalışma süresine önceden haber verip mazeret bildirmeksizin 15 dakikadan geç gelenlerin çalışma saati merkezimiz tarafından iptal edilerek kullanmak isteyen başka araştırmacılarımıza aktarılabilmektedir.
3. Program iptalini 1 gün öncesinden yapan kullanıcıların gruba scanner’ın o saatlerde boş olduğuna dair bilgilendirme mesajı atmaları gerekmektedir.
4. Program iptailini gün içinde yapacak olan kullanıcıların, yerlerine çalışacak başka bir kullanıcı bulmaları rica edilmektedir. Bunun için öncelikle kendisinden sonraki kullanıcıya, o uygun değilse başka bir kullanıcıya ulaşmaları tavsiye edilir. Bu ihtimallerin hiç biri mümkün olmadıysa yetkili personele ve gruba söz konusu saatler arasında scannerın boş olduğu ile ilgili bir bilgilendirme e-maili atıp çalışmalarını iptal edebilirler.
5. 30 günlük süre içinde 2 kez üst üste, alınan randevuya gelinmediği halde takvimden kaldırmayan ve aynı zamanda gruba ya da yetkili personele bilgilendirme yapmayan kullanıcıların takvim kullanım ve rezervasyon yapma yetkisi engellenebilecektir.
6. Scanner’da teknik arızlardan kaynaklanan zaman kayıpları yetkili personelin bilgisi dahilinde ve değerlendirmesi ile takvimdeki yoğunluğun elverdiği ölçüde aynı gün içinde telafi edilmeye
çalışılacaktır.
7. UMRAM 3T Takviminde ayrılan çalışma saatleri karışıklığa neden olmaması için diğer rezervasyonlarla aynı renkte olmalıdır.
8. Tüm kullanıcıların rezervasyon yaparken Google Takvimde description kısmına şu bilgileri girmeleri gerekmektedir: İncelemeyi yapanın adı, projenin adı ve numarası, yürütücü öğretim
üyesinin adı, etik onay numarası (gerekli ise). Dış destekli bir projeniz yoksa proje adı ve numarası kısmını ‘Pilot çalışma’ şeklinde doldurabilirsiniz.
9. Geleceğe yönelik rezervasyon proje başına olmak üzere 8 saat ile sınırlandırılmıştır. Rezervasyonlarınız kullanıldıkça bu sınır altında kalmak üzere yeni rezervasyon yapılabilir. Bu kuralla ilgili varsa özel durumlarınızı bize bildirebilirsiniz.